zondag 16 december 2012

Så fint...!

Hei!

We zijn nu 2 dagen verder en we zijn erg blij met het huis! Hieronder een paar fotootjes om een induk te krijgen. We kijken uit op een uitloop van de Noorse zee en de bergen daarachter. Het lijkt wel een verhaal uit Lord of the Rings. Toevallig willen we vanavond ook naar de Hobbit, 'Hobbiten' geheten.

Vandaag ook nog een klein wandelingetje gemaakt, een stukje de berg op en naar beneden gesleed. We hebben de buurman ontmoet en even met elkaar gepraat, in het noors :). Erg leuk allemaal.
Zometeen boodschappen doen bij de Coop (jaja), die hebben ze hier ook. 3 euro voor een prei, dus flink aan de preis. (håhå...).

Ha det!












W en L


3 opmerkingen:

  1. Wow,
    Dat ziet er allemachtig mooi uit allemaal!

    Dat kleed voor het bed... zwarte strepen in het wit... toch een piano in huis ;)

    Hoe laat was die zonsondergang trouwens?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo daar

    Wat ziet het er kerst-achtig mooi uit daar.
    Zo puur en intens mooi allemaal. Leuk dat je wat foto,s hebt geplaatst zodat we een klein beetje van die sfeer daar kunnen proeven.Ik kom regelmatig weer even langs om jullie berichten te lezen.Heb het goed allebei.
    Liefs van Peter & Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Wanda en Leon,
    Ik zag via Facebook jullie blog voorbij komen. Leuk om via deze weg jullie avonturen te kunnen volgen.
    Veel succes op jullie nieuwe stek in Noorwegen!
    Veel groeten van Philip en Monique de Koning

    BeantwoordenVerwijderen