Vrolijk Kerstfeest iedereen! Om in de stemming te komen, hebben Wan en ik een liedje gemaakt, en als je goed luistert, hoor je Wanda de eerste paar noten van een bekend kerstliedje zingen... (zie zink beneden voor het liedje)
En dit mag hard afgespeeld worden! Doen wij ook, want we hebben nu toch geen buren :))
God jul!
xxxx
Leon en Wanda
http://www.youtube.com/watch?v=51yXsAeTA3Y&feature=youtu.be
Mooi!
BeantwoordenVerwijderenDeze clip moet gangnam style kunnen verslaan in aantal hits.
Een babystoeltje in de boodschappenwagen? Heb ik iets gemist?
Jullie ook hele fijne dagen!
Groetjes, Robert
Haha! Dank dank :). En hier hebben ze inderdaad veel lekkerder stoeltjes voor de kleinere mensen in de supermarkt :)
VerwijderenGroetjes!
Creativiteit wordt niet beinvloed door de kou! Dat is te horen! Leuk .. Laat die Noren dat maar niet horen, dan mag je bij elke kerkdienst opdraven ;-)
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Martine, Peter, Vera, Gilees en Loeka