vrijdag 21 december 2012

Vandaag zijn we via via aan een auto gekomen! We hebben hem nog niet gekocht, maar in bruikleen, om te kijken of het wat is. Het is een oudje, niet een waar we nog tien jaar mee rijden, maar misschien wel goed voor een korte tijd. De foto's volgen...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten