Jahoor, het is weer bijna zover! Bijna vakantie! Deze keer zijn we van plan om met ons schattige nieuwe autootje langs de westkust van Noorwegen richting zuiden te rijden en lekker relaxed, zonder plannen, hier en daar kamperen. Verder ligt de tuin er steeds idyllischer bij, ik heb een aantal grote pompoenplanten die deze week verpot MOETEN, want ze worden reusachtig. Voor de rest gaat alles zijn gangetje... Oh ja, en ik heb bij het afscheid van de leerlingen op school als bedankje, als LERAAR, een pot orchideeën gekregen! :) Liiieeff!
dinsdag 17 juni 2014
woensdag 4 juni 2014
Goh, laat ik weer eens wat posten. Het gaat ons goed, we hebben prachtig weer gehad de laatste paar weken met veel zon, de kunstklas komt hoogstwaarschijnlijk in de herfst, spaans is inmiddels afgesloten en ik kan volgend jaar weer lesgeven, Leon heeft bijna vakantie...
Verder niet gek veel te vertellen, maar wel een aantal leuke foto's! :)
Kraanvogel aan een meertje
Jamsession! Oh yeah...
Werk in de tuin! Er is nu een vuurplaats, een groenten-, kruiden-, en bloemenbedje en een eiland met eetbare bloemen en bonen! Oh ja, en een kas, maar die stond er al langer.
En een klein appelboompje!
Rozen, munt, citroenmelisse, groene kool, lente ui, ananassalie, een bloem die als 'knol' werd omschreven, uien, sla en narcissen. Daarna heb ik er nog bijgezet: een mix van verschillende pluksla's, spinazie, schorseneren, pastinaak, spaanse margrieten.
Abonneren op:
Posts (Atom)