woensdag 12 december 2012

Ååååh! Bijna vertrekken!



Dag mensen,

Ook een berichtje van mij hier. Het is nu een drukke periode, vlak voor het vertrek van aanstaande vrijdag. Spullen inpakken, verkopen, dingen regelen. Als het goed is, is alles straks klaar en kunnen we vrijdag om 10:30 uur op het vliegtuig stappen.

Het sneeuwt nu, we kunnen vast een beetje wennen :)

Keep you posted!

Leøn




Geen opmerkingen:

Een reactie posten