Det tok lang tid siden vi har skrivet siste ting på Enkeltje Noorwegen..Men vi dro til Norska, et fin fjelle i nærheten fra oss. Se på denne video!
Hilsen,
Leon.
'Het is lang geleden sinds ik een blogje postte op Enkeltje Noorwegen. Maar we zijn naar Norska gegaan (een berg), in de buurt van ons. Zie ook de video!
Groet,