donderdag 13 december 2012

Nog 10 uur en 35 minuten voor we me de auto, beladen met koffers en familie, naar Schiphol rijden. Alles ingepakt, afscheid genomen, online ingecheckt... ben benieuwd hoeveel we slapen vannacht!
Eigenlijk is er niet veel meer te zeggen, jullie horen wel hoe het is daar via weblog of anders...skype of email... Hopelijk zien we jullie in Norwegen!
Tusen takk til alle våre venner!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten