Enkeltje Noorwegen
zondag 16 december 2012
Slayer!
Hei,
We hebben gesleed :) Een stukje de berg op, en woei! naar beneden :)
Zie het filmpje :)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten