Hallo allemaal,
we zijn veilig geland in Kristiansund, onze vlieg-eindbestemming, van hieruit verder met de bus naar Tingvoll, waar we rond zessen aankomen. Het is nu al donker! Prachtige foto's vanuit het vliegtuig, zoals je hieronder ziet. Til senere!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten