Nu nog 6 dagen voor we naar Noorwegen vliegen! Gelukkig kon ik van Willem een grote koffer krijgen, nu kan ik zeker genoeg kleding meenemen, bedankt! Morgen alvast wat inpakken en uitzoeken...
Ik zal ook even wat meer vertellen over Tingvoll. Het is een eko kommune, ze geven dus extra aandacht aan ecologie en duurzaamheid. Er is een biologische boerderij en er zit een ecopark aan te komen. Vlakbij zit een kaasmakerij. Er is ook een kunstcafé! (boekenwinkel, café, expositieruimte en biologische voedingswinkel ineen, ideaal!!) Er schijnen best wat kunstenaars te zijn in die omgeving...
Ons zolderappartement zit boven de vakantie woning van een getrouwd stel, beide tandarts, waar we al regelmatig via email contact mee hebben. Ontzettend lieve mensen, ik mag zelfs een stukje tuin gebruiken om groentes en kruiden te telen!:) En voor de mensen die het nog niet wisten; ik wacht nu op antwoord op mijn sollicitatie voor een positie als tekenjuf, parttime! Zou echt helemaal ideaal zijn als ik dat ook nog kon doen!
En de mensen waar we contact mee hebben gehad zijn allemaal heel vriendelijke, behulpzame en hartelijke mensen. Ik voel me al welkom :)
Zo, nu is iedereen weer wat meer ingelicht! Tot de volgende blog!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten