We hebben een paar pakjes gekregen! 3 van mijn 4 verhuisdozen hebben we alvast meegenomen naar huis. Ik heb een hoop boeken en klappers en de xbox :P. En mn nieuwe kadootje van de band, een boxen-set. (doet het goed, jongens :). Ik denk dat we de rest morgen ophalen, hoop dat mn piano er ook bij zit.
Vandaag dus een autootje opgehaald, waarvan we kunnen zeggen dat hij rijdt :). Moeten even kijken of het slim is om hem te houden.
Morgen gaan we naar een kerk-concert, waarvoor we zijn uitgenodigd toen we gisteren bij de meeting waren. Aardige mensen allemaal, en we kregen allemaal te zien waar ze werkten op het gemeentehuis.
Ik krijg het idee dat Noren erg hierargisch te werk gaan, best een structuur van baas boven baas. Gaan we ook wel merken, denk ik :) Mijn baas ontmoet ik waarschijnlijk begin volgend jaar, en dan gaan we ook de plaatsen bezoeken waar ik lesgeef.
Morgenavond na het concert gaan we ook naar Sjoerd, de Nederlandse jongen die we hadden ontmoet bij de bioscoop. Hopelijk wordt ik niet weer ziek. Hij is erg aardig en wil ons overal mee helpen, dus dat is cool :)
Later!
Leon
Geen opmerkingen:
Een reactie posten