dinsdag 11 december 2012

Wow! Alweer 11 december, de tijd vliegt! Nog twee dagen in Nederland...
Gisteren nam ik afscheid van mijn  lieve koor genootjes, die prachtig Mitt Land voor mij gezongen hebben. Zo mooi, dat ik er menige tranen bij weg moest pinken... Dank jullie wel! En nog afscheid genomen van Judith, bedankt voor je mooie woorden en voor je gezelgschap! :)
Hoe moeilijk het ook was om afscheid te nemen van iedereen, heb ik heel veel zin in de vlucht en het begin van een nieuw leven, samen met mijn lief. :)


1 opmerking: