Heihei!
Vandaag hebben we onze onderburen ontmoet, die waren voor twee weken op vakantie in Spanje en omgeving. We zijn naar het kunstcafe geweest (Drøpping) en dat was heel gezellig. De buurvrouw (Siv) heeft ons ook voorgesteld aan anderen die er waren, die ook voor de gemeente werken en voor Bioforsk, het onderzoeksinstituut voor landbouw. We zijn daar uitgenodigd om een keer te eten op een woensdag, om nog meer mensen te leren kennen. En wie weet zit er een baantje in voor wanda daar, in de zomer..
Veel noors gepraat vandaag, maar het ging goed. De mensen vinden dat we het goed kunnen :).
En hier zijn nog een paar fotootjes, van vandaag en een paar dagen geleden. Een mooie viool, een zelfgebakken brood, groenteburgers en een paar mooie foto's van de omgeving. Het is nu wat warmer en het dooit zelfs een beetje.
Ha det og vi snakkes!
L og W
Viool... Dat is een Hardingfele (Hardanger fiddle) http://no.wikipedia.org/wiki/Hardingfele)
BeantwoordenVerwijderenMooi ding wel. Zo te zien uit de tijd dat ivoor nog mocht. (of zou het rendier-been zijn?;)
Mhhh....Wanda ik mis je groentenburgertjes!! En weer zo onzettend mooie fotos van norwegen en de zon :)
BeantwoordenVerwijderen