vrijdag 28 december 2012

Hallo allemaal,

we zijn er een tijdje uit geweest. We moesten een aantal dingen regelen, onder andere een nieuwe auto! Die gaan we woensdag ophalen. :)
Het noorse persoonsnummer van leon is aangevraagd, plus belastingkaart. Die krijgen we binnen 3 weken binnen. En dan ligt Noorwegen aan onze voeten!
Ik ga zelf nog iets zoeken hier, ik ga morgen een open sollicitatie sturen naar het café hier...duim voor me!
Hier in ieder geval een foto van onze versierde kerstboom. We konden geen kerstversiering vinden in de winkel, dus toen hebben we servetten gevouwen en lintjes gestrikt! :)



En het ligt hier weer vol sneeuw...
Iedereen alvast een gelukkig nieuw jaar!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten