weer lang geleden dat we iets gepost hebben... nou ja, het gaat zoals het gaat. Eens kijken wat we allemaal gemist hebben:
We hebben een heel schattig winkeltje ontdekt in Gyl, een heel klein dorp van in de 60 inwoners. Het is een fairtrade/eco winkeltje en het bevindt zich in de kelder van een woonhuis. Hieronder een impressie:
En ze hadden er ook echte eco-cola!
En heerlijke yogi tea...
De oude kathedraal...
De oude brug...
Uitzicht vanaf de oude brug...
En hier de muziekleraar weer hoor... :p
Verder heb ik heerlijk met Hanne gewandeld, we hebben heel veel gemeen en ik ben erg blij dat ik zo iemand ontmoet heb hier! Daarbij zullen we samen met een paar anderen een expositie opzetten, in juni, in een hutje... Superzin in! En ik ben nu lid van de kunstorganisatie Kunstlaget Tingvoll, we hebben vanavond een vergadering. Dan ga ik ook vragen over een oude fabriek die al een tijdje niet gebruikt wordt, die hebben ze blijkbaar weleens gebruikt als expositieruimte. Ik wil vragen of ik daar een stukje als atelier kan gebruiken, met een paar anderen. Lijkt me superleuk, en het lijkt me ook heel fijn om een werkruimte te hebben! Dan kan ik weer groter werken!
En verder sta ik ook op de drempel van een andere groep, onder de organisatie Oikos, die gaat over ecologie en duurzaamheid. In die groep zitten een hoop mensen waarmee het 'klikt', dus daar heb ik erg zin in. Het is hier gebruikelijk om in minstens twee, drie verenigingen te zitten, dus... inburgeren maar! Dan zit ik binnenkort in de eco-groep en in de kunstgroep, en daar houd ik het maar even bij...
De zon komt steeds hoger en de dagen worden langer, maar de sneeuw blijft... we hebben ontzettend zin in de zomer, en om binnenkort naar Nederland te gaan en jullie allemaal weer te zien! :D
Veel liefs uit Noorwegen!