zaterdag 26 oktober 2013

Atel-YAY!!!

YES!!! Ik ben voor de eerste keer in mijn eigen atelier geweest en heb er AL mijn spullen van nu neergezet...natuurlijk is er nog een zee van ruimte over! :D Zo blij!!! Hier ga ik dan lekker verder met schilderen, tekenen, knutselen, etc... en kunnen workshops gaan plaatsvinden. Spannend!!!











maandag 14 oktober 2013

Herfst is prachtig in Noorwegen. Meer kleuren dan je je ooit kunt voorstellen komen tevoorschijn in de herfstzon. Deze foto's komen een beetje in de buurt...