De laatste dag voor afscheid nemen is voorbij...nu is het tijd om koffers in te pakken! Nog even een vervroegde kerst gevierd met de familie van Leon, was weer heel gezellig met de kinders! :) En daarnaast nog heerlijk gegeten ook, wat wil je nog meer? (Behalve iedereen meenemen...)
Over vijf dagen zijn we onze spullen aan het weg stouwen in ons nieuwe onderkomen, raar gevoel...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten