Zo, de countdown begint! Nog zeven dagen en wij vertrekken naar het hoge noorden... Tingvoll, Noorwegen! Net mijn emigrantenverzekering aangevraagd en nog allerlei dingen aan het regelen, maar dat komt vast in orde. Daarna hoef ik alleen nog in te pakken. En uitschrijven bij het bevolkingsregister... Spannend!
Het sneeuwt nu in Nijmegen, maar ook in Tingvoll. Op internet staat een webcamera waar je kunt zien hoe het dorpje erbij ligt:
http://tingvoll.net/index.php?option=com_content&task=view&id=1088&Itemid=445
Het is er nu -7 graden...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten