Hehe, eindelijk dan een keer écht langlaufen, op een échte langlaufroute! ^_^ Het ging best goed! Ik ben maar een keer onvrijwillig gevallen en heb het bochten maken en remmen redelijk onder controle, hoewel het er nog vrij hakkelig uitziet allemaal... x'D