maandag 11 november 2013

Hallo allemaal!

Alweer een hoop gebeurd sinds de laatste post. Eefje en Guido zijn op bezoek geweest en zo hebben we weer even van de toeristische kant van Noorwegen kunnen genieten... Lekker gewandeld en daarna hebben ze me geholpen met mijn atelier in te richten...





Zit nu regelmatig in mijn atelier te prutsen en er staan inmiddels ook een aantal stoelen en tafels en zelfs een lekkere bank!




En vandaag is het natuurlijk Leon's verjaardag! Dus toen hij op zijn werk zat heb ik het huis versierd met ballonnen en slingers... en zijn lievelingsgerecht kaasfondue bereidt! Dankjewel Eefje! :D


En diezelfde dag nog bij de bruktbuttik geweest (tweedehands/kringloopwinkel) en heb daar passende langlaufski's MET schoenen gevonden! Ze zijn lekker old school paars en roze... :p Ik had een man daar gevraagd of hij wist welke binding ik moest hebben enzo, aangezien elk rechtschapen Noor wel het nodige over ski's weet... en ze waren heel vriendelijk! Werd er helemaal blij van... :)



Nu alleen nog stokken... en dan komen er wel weer foto's van Wanda achterstevoren in de sneeuw... ^^