Het gaat er hier namelijk erg rustig aan toe. Vandaag weer boodschappen gedaan, brieven opgehaald, ontbeten, en dat was het wel weer.... Ik snak naar mijn materialen, zodat ik meer dingen binnen kan doen!
Leon is jammer genoeg gisteren ziek geworden, nu kan hij niet genieten van de heldere dagen nu, want wat een mooie blauwe lucht! Nu kunnen we de zon goed zien, alhoewel die dus niet lang blijft. Het is wel wennen hoor, de zon komt hier een stuk lager dan in Nederland. Hij komt in het zuidoosten net boven de bergen uit, zweeft zo tussen tien en twee net boven de bergen, en gaat dan weer onder. Dag zon.
Gisteren wel nog even buiten geweest om in de sneeuw te spelen. Heb een sneeuw paleis gebouwd!!! Zie foto hier onder en bewonder :)
En hieronder nog een jaloersmakende foto van onze vroege zonsondergang (vanuit het keukenraam).
Hoi Wanda, leuk om je verhalen te lezen! Jullie zitten echt op een mooie plek daar zeg! Veel plezier daar, en ik blijf jullie volgen hoor :-)
BeantwoordenVerwijderenGroetjes vanuit Nijmegen!
Veerle