Hoihoi,
ik ben net wakker geworden, en zag dat we even internet hebben, dus gauw een berichtje typen!
Gisteren zijn we in de middag aangekomen op vliegveld Kristiansund, vanuit daar zijn we met de bus naar Tingvoll gegaan. Het was toen al donker, dus we hebben nog niet veel van het landschap gezien, behalve dat er overal sneeuw ligt! Toen we aankwamen bij de halte, stond de vrouw bij wie we het appartement huren (hospita?) ons op te wachten. We kregen meteen een knuffel! :)
Ze heeft ons naar het huis gebracht, ons alles laten zien en heeft ons toen ook nog langsgereden in Tingvoll, om via omwegen bij de supermarkt te belanden, waar we boodschappen konden doen. Daar hebben we gedag gezegd en is zij op weg gegaan naar haar man met wie ze op vakantie gaat naar Spanje. Boodschappen doen was wel even slikken, maar het is ons gelukt en we hebben lekker gekookt. Ik kan wel niet wachten tot de pakketjes komen met kruiden, e.d.!
Het is nu nog donker, maar volgens mij wordt de lucht aan de oostkant iets lichter... ik ben zo benieuwd!
(Hieronder een paar foto's van ons appartement, nu onze EIGEN foto's!)
Die kamer ziet er al heel anders uit met Leon er in :)
BeantwoordenVerwijderenFijn dat jullie reis zo goed gegaan is.
Klinkt goed allemaal! Ik ben heel benieuwd naar nog meer foto's. En hebben jullie een beetje lekker geslapen vannacht? Lijkt mij heerlijk rustig. Ik zit hier aan school te werken onder het genot van voorbijrazende auto's langs mijn raam. Heerlijk! Kom maar gauw eens op skype! Liefs, Anne
BeantwoordenVerwijderen