donderdag 20 december 2012

Hallo allemaal,
we werden 's ochtends wakker met een mistige morgen, gelukkig dat de zon laag komt, anders was ze niet door het wolkendek heen gekomen! Vandaag hebben we de veelbelovende meeting met Leon's collega's uit het Cultuurdepartement hier gehad, en het was heel leuk! Een gezellige club, en we werden ook enthousiast uitgenodigd voor een klein koor die leden zoekt. Ze repeteren op maandagavond, tussen 8 en 10... ;)
Deze zaterdag is er een concert waarbij ze zingen, ik ben benieuwd.
We werden verwelkomd door het aanwezige personeel bij de gemeente, en ook door hun 'huisdier'... een mooi opgezet dier, en zeer intimiderend...




Daarna boodschappen gedaan, lekker gekookt vanavond en lekker gelezen...en brood gebakken! Mijn eerste echte desembrood! Gemaakt van moederdeeg :)




Dat was het weer van vandaag, een weltrustenwens voor iedereen en nog een mooie foto als afsluiter.




1 opmerking:

  1. Wat leuk, dat koor!! En wat een goed brood, I am impressed! Leuk om weer wat te lezen van jullie te horen, veel plezier bij het concert morgen ik ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen