donderdag 19 september 2013

Ik sta in de krant!!! :D

En omdat jullie er niet bij kunnen zijn, heb ik hier de foto's van de schilderijen die ik ga tentoonstellen alvast gepost, niet aan de Noren doorvertellen! :p












3 opmerkingen:

  1. Super, Wanda!
    Mooi werk, succes met je expositie!
    Groetjes, Antoinette en Robert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen