zaterdag 28 september 2013

Hallo lieve allemaal,

ben ik NOG een keer in de krant gekomen... dit keer met maar liefst een hele pagina!




En een leuke foto met mijn lief, die voor instrumentale begeleiding van mijn zang zorgde... :)


En toen kwam het bessenexperiment; appelbessensap maken! Siv had een tijd geleden heel uitvoerig uitgelegd hoe deze pan werkte en ik besloot het nu maar eens uit te proberen. Een lieve buurvrouw heeft veel appelbessenstruiken die nu vol zitten met bessen, en zei dat ik zoveel kan oogsten als ik wil. Heb haar daarna ook maar een fles gegeven...






1 opmerking: