maandag 23 september 2013

Hoi allemaal,

zo, nu is het allemaal wat rustiger; het is een saaie, regenachtige dag, dus genoeg tijd om even een leuk blogberichtje te posten. Zaterdag was, zoals aangekondigd mijn eigen expositie!
Het was best druk geworden, Drøpping stond volgestouwd! Eerst zei ik even bedankt tegen iedereen en toen ging ik zingen; You've got a Friend van Carole King, Wonderful Life van Black, en Gabriella's sang, van As it is in Heaven. Het ging heel goed! En daarna was er tijd om rond te kijken en gezellig te kletsen. Kreeg een hoop positieve reacties.




En die avond was er een dansfeest! Alana, een kennis van me, had dat georganiseerd bij het kleine cafeetje aan de haven (jada), en er was al een gezellig groepje mensen aanwezig, onder wie de mensen die ik het beste ken. Ik had zelf ook een vriendin meegenomen die heel erg van dansen houdt en zelfs het halsafjord is overgestoken om erbij te kunnen zijn. We hebben heerlijk gedansd op Cubaanse, Afrikaanse muziek, country, jazz, funk... van alles wat maar dansbaar is! Het was heerlijk, zelden zo leuk uit geweest. Hopelijk komen er daar meer van...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten