Hallo allemaal,
vandaag allebei beetje misselijk thuis rond aan het hangen... dus genoeg tijd om even een blogberichtje te schrijven! Afgelopen vrijdag hebben we een wandeling gemaakt in de buurt met Magnus, de visvriend van Leon. Magnus is van plan om een Noorse boot, lees; zeven meter lang, te bouwen en had daar een bepaalde houtsoort voor nodig. Daarnaast waren we op zoek naar eetbare paddestoelen, we hebben er een paar gevonden, heb ik alleen nog niets mee gemaakt, dus dat moet maar gauw gebeuren...
Daarna heeft Magnus ons meegenomen naar het huis van zijn ouders, die wonen net boven bioforsk, in een groep huizen bij elkaar. Daar zijn drie gezinnen die heel familiair wonen, eigenlijk vergelijkbaar met de gezellige cederstraat! Ze waren net buiten aan het eten op het terras toen wij aankwamen, en we mochten meteen aanschuiven en kregen vegetarische, zelfgemaakte pizza, een heerlijke salade en appeltaart toe!
Ze waren heel aardig en het lukte best goed om bij het gesprek te blijven. Heerlijk, zo'n thuiselijk gevoel te hebben...
De dag daarna heb ik gewerkt en hebben we voor de rest eigenlijk vooral thuis rondgehangen en ontspannen...ook fijn!
Dan ga ik nu de uitnodigingen voor mijn verjaardag uitsturen, anders gebeurt dat nooit meer!
Veel liefs uit Noorwegen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten