Zaterdag is de opening dus ik zit tot over mijn oren in de verf, houtskool, doeken, pennen, papier ed.
Maar nog genoeg tijd om even een berichtje op het blog te zetten.
Afgelopen zondag heb ik hier mijn verjaardag gevierd. Het was hartstikke leuk, ik had het cafe voor die dag afgehuurd en lekker eten gemaakt. Hoewel er weinig mensen kwamen, kon ik wel goed contact maken met die paar mensen, dus ik heb er erg van genoten. Helaas helemaal vergeten foto's te maken...
Toen, en in de dagen erna, kreeg ik ook leuke dingetjes en mooie felicitaties van mensen hier, die me blij hebben verrast. Hier een foto van een verzameling van cadeautjes:
Vandaag ook een afspraak gehad met de lokale krant, ze gaan een artikel schrijven over de expositie met een foto erbij! Joehoe! Gelijk even er tussen geperst dat ik op zoek ben naar een atelier en dat ik me verheug om als tekenjuf aan de slag te gaan... Wie weet helpt het!
Veel liefs uit Noorwegen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten