Enkeltje Noorwegen
vrijdag 11 januari 2013
Let it be
Hei!
We hebben laatst een ritje gemaakt door de bergen, en toen kwam het ene leuke liedje na het andere. En toen kwam deze ook nog, alsof het zo moest zijn :)
http://youtu.be/zrPWdPSZf1A
L&W
1 opmerking:
Unknown
11 januari 2013 om 14:04
Mooi! Maar ik had norwegian wood verwacht....
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Mooi! Maar ik had norwegian wood verwacht....
BeantwoordenVerwijderen