vrijdag 11 januari 2013

Naar zee

Hei!

Zo, de eerste werkweek zit erop! Het is leuk, bevalt goed en de kinderen snappen me allemaal met mn huis, tuin en keuken-noors :). De week is nog niet helemaal gevuld met lesuren, dat komt nog. Hopelijk komen er wat nieuwe leerlingen aan in het nieuwe jaar. 

Vandaag zijn we met zn 2en naar de 'Punt' geweest (zo noemen wij het tenminste), een tochtje door de norwegian woods en dan kom je bij de zee uit. Wanda was er al geweest. Heel mooi en we hebben daar even gegeten en thee gedronken. Je kan hier dus ook een vuurtje stoken (spullen lagen er al) en misschien in de zomer met slaapzak zitten. En je kan er megagoed vissen :). Kijk de foto's maar!

Leon















1 opmerking:

  1. Hallo lieverds!! Weer onzettend mooie fotos en filmpjes op jullie blog! :) ik moest lachen over "o, zij heeft weer iets moois gezien" en het eind van ijsdrummen "yeaaaah" :D typisch! mooi, om jullie lachend op de fotos te zien en goed bezig met all die wandelingen naar die onzettend mooie plekken! heel veel liefs! <3

    BeantwoordenVerwijderen