zondag 20 januari 2013

Hallo lieve lezers,

weer een goede week achter de rug, buiten de lessen enzovoort niet zo heel veel bijzonders gebeurd. Leon heeft een rekening geopend bij de Noorse bank, waar hij binnenkort zijn eerste loon op krijgt, en we hebben onze nieuwe auto alvast verzekerd. Volgende week gaan we die registreren en het nummerbord ophalen.
Gisteren heb ik weer gewerkt bij Dropping en ik deed het beter dan ik dacht, want volgende week gaan we mijn contract regelen, en dan word ik ook een Noor! :)
Ook heb ik een leuk tweedehands zaakje gevonden hier... en er zijn weer meer pakjes gekomen.
Het kabbelt hier rustig verder, als er wat nieuws is, staat het hier!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten