Enkeltje Noorwegen
zaterdag 5 januari 2013
Kunstblog
Hei!
Wanda's kunstspulletjes zijn aangekomen en die worden hard gebruikt! Hier zijn 4 schilderijtjes die ze heeft gemaakt door foto's na te schilderen. Mooimooi!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten