zaterdag 5 januari 2013

Kunstblog


Hei!

Wanda's kunstspulletjes zijn aangekomen en die worden hard gebruikt! Hier zijn 4 schilderijtjes die ze heeft gemaakt door foto's na te schilderen. Mooimooi! 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten