een paar dagen verder, en ook een paar avonturen verder! Eergisteren hebben we namelijk op natuurijs geschaatst met Sjoerd! Er is hier een meer vlakbij, Stolvatnet, wat helemaal dichtgevroren was.
Hier een paar foto's:
En dat is nog niet alles; daarna hebben we naar 'de Punt' gewandeld met z'n drieën, in het donker, en hebben we een vuurtje gemaakt. Zo zaten we, onder het genot van chips en warme chocolademelk, tussen de fjorden, de bergen en de sterren!
En de volgende dag weer een mooie wandeling gemaakt, maar de kaart vergeten, dus niet heel ver gegaan.
Wel al mooie uitzichten!
En last but not least; Leon heeft vandaag zijn skattekort en persoonsnummer gekregen! YES!!!
Heeheeee! Met zijn 3en op tur, leuk, leuk! Kan het nog beter?
BeantwoordenVerwijderenEn goed nieuws over Leon zijn schatkaart (?), kan nu de auto geregistreerd en kunnen jullie met de ny bil rijden? En, niet onbrlangrijk, zijn salaris uitbetaald? Ben niet nieuwsgierig of zo, hoor........
Ha Wanda,
BeantwoordenVerwijderenWat leuk dat je naar Noorwegen bent verhuist! (ik ben via je vader naar deze site verwezen).
Je maakt al leuke dingen mee zo te zien!
Geniet ervan!
Groetjes Wies