Jazeker! Een compilatie van de twee onder de foto van het oorlogsmonument (is dat een dolmen?), oftewel de nummers 9 en 10 van benden af geteld. Is er een prijs ?? ;-))
Beneden, niet benden!
Foei mam, geen toetje.. euh, gisteravond :P
Jazeker! Een compilatie van de twee onder de foto van het oorlogsmonument (is dat een dolmen?), oftewel de nummers 9 en 10 van benden af geteld. Is er een prijs ?? ;-))
BeantwoordenVerwijderenBeneden, niet benden!
BeantwoordenVerwijderenFoei mam, geen toetje.. euh, gisteravond :P
BeantwoordenVerwijderen