zondag 19 mei 2013

Hallo allemaal!

De laatste drie dagen is het hier prachtig zomerweer, dus we zijn lekker aan het genieten. Vandaag hard in de tuin gewerkt met zijn tweeen, het wordt een waar paradijs! Hieronder een paar foto's....
We zien ernaar uit om hier vol trots gasten in te ontvangen! :)

Veel liefs,
Wanda en Leon



Het riviertje wat we hebben uitgegraven, het eindigt in een vijvertje


Op de open plek met houtsnippers komt een tafeltje en een paar stoelen, met daarnaast een hangmat, met uitzicht op onze paradijselijke tuin :)


En af en toe wat drinken... beetje gitaar spelen...


Mama Slak met Mini Slak op haar schelp! 


I OWN this place! :)


Gelukkig kan ik mijn man inzetten voor het harde werk... ;)

2 opmerkingen:

  1. Het begin is gemaakt en nu nog een dagelijks portie liefde naar de plantjes en het gaat groeien als een gek, ik zweer het je.
    Peter en ik hebben zeker zin om een keer langs te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie zijn van harte welkom, wat regen betreft zijn wij nu aan de beurt... Maar dat is wel goed voor de plantjes! :) Dan hoop ik dat jullie daar de zon weer krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen