Hei!
Op 19 april heb ik een jamsessie georganiseerd in Drøpping, het plaatselijke cafe waar Wanda ook werkt. En het was erg geslaagd! De mensen waren tevreden en wilden graag nog een keer terugkomen, net als de muzikanten :). En later stond er ook nog een stukje van in de plaatselijke krant! Zie onder het bericht.
Dus nu op naar de volgende, die misschien in juni eraan komt :)
Groet!
L

Geen opmerkingen:
Een reactie posten