zondag 19 mei 2013

Vanavond nog even een wandeling gemaakt naar 'de Punt', oftewel, Øyegardsneset.
Misschien wel de mooiste schemering die ik tot nu toe heb meegemaakt...


(Het lukt me alleen niet om de foto de goede kant op te krijgen, dus ik suggereer dat je je hoofd een kwartslag draait...)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten