De tuin als gezien vanaf de heuvel die overgaat in de tuin van onze verhuurders.
De tafel, die nog onderworpen gaat worden aan mijn creativiteit... :p
De pompoenen, die we in een tractorband hebben geplant...
Het eerste perkje, in volle bloei...
Een kleine pompoen, maar groeiend!
Een piepklein pompoentje! :)
Deze pompoen wordt een kampioen!
Het perkje met eetbare bloemen... de meesten althans, zit ook wat onkruid tussen.
Dit was de vuurplaats, nu even wat rommelig met de constructiewerkzaamheden...
Ons nieuwe terras in aanbouw! Van stukken hout gehaald bij de stort, in prachtige afgebladderde verfkleuren. Een combi van houtkleuren, bruin, grijsachtig en groen/turkoise tinten.
Dit is een stukje beek, een van de plekken die in aanmerking komt om een mini-zwemvijvertje aan te leggen. Ik heb al gepraat met de buurvrouw met wie we deze beek delen, en zij was heel enthousiast over het idee! En wees eens eerlijk... wie zou dat niet zijn? ;)
Vond dit plekje vooral heel mooi, waar het water in het poeltje stroomt tussen deze stenen met mos door. Je hoort het dan constant druppen hier.
Alvast even een stoel neergezet voor de voorpret! Ik verheug me er zo op dat ik hier dan 's ochtends in mijn dagboekje kan schrijven en dat we hier dan kunnen eten 's avonds, natafelen, met vrienden zitten... Heeeeeerlijk!
Dat was het dan weer even, hoop dat jullie hebben genoten van de foto's! :)


Geen opmerkingen:
Een reactie posten