dinsdag 29 juli 2014

...en bij de thuiskomst was mijn tuin ontploft! Alles stond in bloei, en de pompoen met name is geƫxplodeerd! Daar heb ik een paar mooie foto's van gemaakt, zodat jullie mee konden genieten. Voor degenen die het nog niet wisten, we hebben een klein stukje tuin wat we konden gebruiken, wat level lag met de beek achterin, dus het eerste jaar heb ik een kanaaltje afgegraven, nu is het veel droger geworden, en dit jaar hebben we een vuurplaats gemaakt, twee perkjes en een paar pompoenen in een traktorband gezet. Zie hier het resultaat:

Het eerste perkje:

 Mooie bloemen

Aardbeien!!!

Bloemen, kruiden en sla!

Het riviertje

De tuin vanaf boven

Het andere perkje

De tafel (komt later op het nieuwe terras!)

Een voor mij nog onbekende bloem

Zwarte bessen!

Het riviertje

 De pompoen


Geen opmerkingen:

Een reactie posten