woensdag 4 juni 2014

Goh, laat ik weer eens wat posten. Het gaat ons goed, we hebben prachtig weer gehad de laatste paar weken met veel zon, de kunstklas komt hoogstwaarschijnlijk in de herfst, spaans is inmiddels afgesloten en ik kan volgend jaar weer lesgeven, Leon heeft bijna vakantie...
Verder niet gek veel te vertellen, maar wel een aantal leuke foto's! :)

Kraanvogel aan een meertje

 Jamsession! Oh yeah...

 Werk in de tuin! Er is nu een vuurplaats, een groenten-, kruiden-, en bloemenbedje en een eiland met eetbare bloemen en bonen! Oh ja, en een kas, maar die stond er al langer.

En een klein appelboompje!

Rozen, munt, citroenmelisse, groene kool, lente ui, ananassalie, een bloem die als 'knol' werd omschreven, uien, sla en narcissen. Daarna heb ik er nog bijgezet: een mix van verschillende pluksla's, spinazie, schorseneren, pastinaak, spaanse margrieten.


1 opmerking:

  1. Wat leuk weer wat te zien van jullie mooie plekje. En je kruidentuintje groeit mooi aan, leuk. Bewondering voor jullie kracht om zo positief en creatief dit leven aan te gaan. Bijzondere mensen zijn jullie, die zeker in staat zijn andere te enthousiasmeren, om meer uit hun leven te halen .Liefs van Peter en mij.

    BeantwoordenVerwijderen