dinsdag 17 juni 2014

Jahoor, het is weer bijna zover! Bijna vakantie! Deze keer zijn we van plan om met ons schattige nieuwe autootje langs de westkust van Noorwegen richting zuiden te rijden en lekker relaxed, zonder plannen, hier en daar kamperen. Verder ligt de tuin er steeds idyllischer bij, ik heb een aantal grote pompoenplanten die deze week verpot MOETEN, want ze worden reusachtig. Voor de rest gaat alles zijn gangetje... Oh ja, en ik heb bij het afscheid van de leerlingen op school als bedankje, als LERAAR, een pot orchideeën gekregen! :) Liiieeff!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten