Niet heel veel te melden, maar ik had tijd over, dus ik dacht, laat ik nog eens een blog schrijven. Afgelopen weken best hectisch verlopen, werk, verenigingen, happenings... Lekker koud gezwommen in een plasje op de top van de berg, brrrrr.... Het top weekend gehad bij onze vrienden op Åkerfallet. Lekker gebarbecued en naar een echt dorpsfeest geweest. Erg gezellig allemaal. Daarna heerlijk ontbeten in de zon met uitzicht op de bergen...het is een waar paradijs!
Er begint ook weer iets in beeld te komen in de zin van tekenles. De kulturskole wil het (hoogstwaarschijnlijk, ik wacht nog op bevestiging) met de herfst eens gaan proberen met een teken schilder klas, waar ik dan de leraar van kan zijn! Dat zou helemaal het einde zijn natuurlijk, dus duim voor me!!!
Verder is Leon vandaag naar een optreden, ben benieuwd hoe het gegaan is... want het is natuurlijk een nationale feestdag hier! Ik heb het gevierd door even lekker buiten wat in de tuin te doen. Heb een hoop plantjes gezaaid, ben heel benieuwd...
Tot zover Enkeltje Noorwegen, we zien u graag terug bij onze volgende bericht... ;)
De wandeling voorafgaand aan de duik
Hier heb ik in gezwommen!
Bewijs: natte sjaal om mijn haar (had geen handdoek bij me)
De barbecue!
En natuurlijk muziek... (voor degenen die m nog niet kennen: in de zak van met vlinders bedekt tafelzeil zit een kleine backpackgitaar, gemaakt door mijn papa Waling Tiersma!!!)
Uitzicht vanaf onze barbecue
Het dorpsfeest! In een oude schuur...heerlijk :)
De maan boven de bergen bij Åkerfallet, bij terugkomst
Morgen op Åkerfallet...
...lekker in de weide gedarteld...
...na een nachtje lekker slapen in dit hutje!
Tekening van Åkerfallet vanaf de dartelweide
Geen opmerkingen:
Een reactie posten