Hallo lieve lezertjes,
het werd weer eens tijd voor een nieuwe blog!
Tussendoor zijn we even in Nederland geweest met pasen, dat was erg leuk en we hebben veel mensen gezien, maar wat een vermoeiende treinreis! De volgende keer gaan we weer vliegen, hoor!
Inmiddels is het hier al behoorlijk groen geworden, en we hebben hele mooie dagen gehad, maar ook een paar erg onvoorspelbare dagen. Zo hebben we eergisteren in één dag regen, bewolktheid, hagel, sneeuw en zon gehad!
Net nadat we terugkwamen van Nederland begon de Kulturvekka al (de cultuurweek). Toen vonden er allemaal culturele activiteiten plaats waar Leon en ik aan meehielpen. Alles bij elkaar best een drukke week geworden! Leon had een concert met zijn leerlingen en ik was hoofdverantwoordelijk voor een expositie in het huis van de priester (de priester zelf woont er niet, dus het staat leeg). Gisteren was het einde van de Kulturvekka, wat werd afgesloten met een concert in de kerk. Daar deden wij zelf ook aan mee, was erg leuk, en als laatste de nieuwe cantor met het kerkkoor en wow! Wat een swing! De piano was nooit zo geestdriftig in gebruik geweest! We zijn erg blij dat er zo'n enthousiasteling naar Tingvoll is gekomen. Hij had het zelfs over een jamsession ín de kerk! :o
Geen opmerkingen:
Een reactie posten