Enkeltje Noorwegen
woensdag 19 juni 2013
Fiddle de fiddle (video)
Liedje uit het Ã…kerfalletkonsert, klik op de link hieronder.
http://youtu.be/8EfLCM6Dqs8
1 opmerking:
joes
22 juni 2013 om 05:29
Wow, wow wow!!! Dit is zo helemaal mijn muziek! Folk! Volgend jaar juni naar Tingvoll.......
Beantwoorden
Verwijderen
Reacties
Beantwoorden
Reactie toevoegen
Meer laden...
Nieuwere post
Oudere post
Homepage
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Wow, wow wow!!! Dit is zo helemaal mijn muziek! Folk! Volgend jaar juni naar Tingvoll.......
BeantwoordenVerwijderen