Hehe, eindelijk dan een keer écht langlaufen, op een échte langlaufroute! ^_^ Het ging best goed! Ik ben maar een keer onvrijwillig gevallen en heb het bochten maken en remmen redelijk onder controle, hoewel het er nog vrij hakkelig uitziet allemaal... x'D
Geen opmerkingen:
Een reactie posten