De eerste foto is van het noorderlicht zoals het in Trondheim gezien werd! Voor ons waren de kleuren niet zo helder, maar de vorm was inderdaad ook zo bij ons, een heel groot deel van de hemel was bedekt met een golvend lichtgordijn, met boven ons een middelpunt waar het allemaal samen kwam en daarnaast een soort ring die het afscheidde van de donkere sterrennacht. Wij zagen het licht in de kleuren van de tweede foto. Misschien door het licht van de maan? Het was in ieder geval magisch mooi! :D


Geen opmerkingen:
Een reactie posten