zaterdag 26 oktober 2013

Atel-YAY!!!

YES!!! Ik ben voor de eerste keer in mijn eigen atelier geweest en heb er AL mijn spullen van nu neergezet...natuurlijk is er nog een zee van ruimte over! :D Zo blij!!! Hier ga ik dan lekker verder met schilderen, tekenen, knutselen, etc... en kunnen workshops gaan plaatsvinden. Spannend!!!











Geen opmerkingen:

Een reactie posten