zaterdag 24 augustus 2013

Tocht naar Høgfjellet

Hei iedereen,

Vandaag hebben Wan en ik een tocht gemaakt naar de Høgfjellet, ongeveer een kwartiertje rijden van Tingvoll. Erg mooie tocht, met mega uitzicht en meertjes en riviertjes. Kijk maar naar de foto's!

Filmpjes staan in de volgende blog!

De tocht
Hilsen,

L en W


Daar gaan we


Sopp

Huis met haar

Woei!







Vulvikvatnet


:)



Namen bijschrijven

Stenen met een thermometer


Wat is dit voor beest?

What's sopp?


Meertje











Geen opmerkingen:

Een reactie posten