Vandaag hebben Wan en ik een tocht gemaakt naar de Høgfjellet, ongeveer een kwartiertje rijden van Tingvoll. Erg mooie tocht, met mega uitzicht en meertjes en riviertjes. Kijk maar naar de foto's!
Filmpjes staan in de volgende blog!
Filmpjes staan in de volgende blog!
| De tocht |
Hilsen,
L en W
| Daar gaan we |
| Sopp |
| Huis met haar |
| Woei! |
| Vulvikvatnet |
| :) |
| Namen bijschrijven |
| Stenen met een thermometer |
| Wat is dit voor beest? |
| What's sopp? |
| Meertje |
Geen opmerkingen:
Een reactie posten