maandag 11 februari 2013

Nou, het werd eens hoog tijd voor een update, ik zie dat onze laatste post 26 januari was! Shame on us! Er is eigenlijk ook niet gek veel nieuws te vertellen, misschien ligt het daar aan. We hebben twee tafeltjes gekocht bij de kringloop hier in de buurt. De kringloop zit bij het milieu station, waar je ook op bepaalde dagen groot afval af kunt leveren. Het is twee dagen per week geopend, op verschillende tijden, en ze hebben er alles, behalve kleren. Maargoed, de twee tafeltjes staan nu knus in twee hoekjes van de woonkamer, de een is Leons bureau geworden, en dat ziet er erg netjes uit. Wanda's bureau...hmm. Dat is mijn knutselhoekje geworden :)
Verder heb ik een erg luxe yoga dag gehad. De dag van tevoren heb ik gelogeerd in het huis van de ouders van Hanne, een nieuwe vriendin hier. Er waren nog twee anderen, en het was erg gezellig. De volgende ochtend gingen we naar de 4 uur durende yoga cursus. Die werd gegeven door een vrouw die oorspronkelijk uit Duitsland kwam, en er was ook een andere, oorspronkelijk duitse vrouw. Toen kwam er nog iemand van Tingvoll bij en waren we compleet. De lerares had heerlijk indiaas eten bereid voor na de cursus, dus toen hebben we lekker gegeten. Daarna mochten we een tijd in het kleine zwembad met kleine sauna vertoeven! Dus al met al een verwendag! :)
En nog twee andere leuke nieuwtjes: morgen krijgt Leon heel veel loon!
En ik ben geaccepteerd in de Kunstlaget! (de lokale kunstgroep, een groep van voornamelijk amateurs die van alles organiseren, onder andere exposities) Dus in de zomer kan ik hier waarschijnlijk exposeren! :)
Dat was het wel weer denk ik, de volgende keer weer meer nieuws.

Veel liefs uit het koude (-7), wonderschone Noorwegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten